Aanmeldformulier
Registratie
Profielinformatie
Aanmeldgegevens
of aanmelden
Veelgestelde vragen (FAQ)
Hoeveel kost de verzending?
We verschepen via GLS en DHL. Over de verzendkosten vind je meer hier.
Heb je ook echt alle producten op voorraad?
Ja, alle goederen worden opgeslagen in ons magazijn en kunnen dan ook meteen verzonden of opgehaald worden.
Heb ik een account nodig om te winkelen op deze website?
Je kunt winkelen zonder je aan te melden.
Kan ik goederen retourneren zonder daarvoor een reden te geven?
Ja, dat kan. De wetgeving bepaalt dat je het recht hebt om de overeenkomst binnen de 14 dagen op te zeggen, zonder verdere uitleg te hoeven verschaffen. Het is echter niet mogelijk om lingerie, seksspeeltjes, condooms, glijmiddelen, audiovisuele media, boeken en magazines te retourneren of om te ruilen.
Wil je alsnog een artikel retourneren, let er dan op dat het ongebruikt en onbeschadigd is, en dat het nog zit in de originele verpakking zodat het opnieuw verkocht kan worden.
Waar kan ik de goederen omruilen?
Je kunt het pakket opsturen naar: Czech Healtcare s.r.o., Za Farou 49, 66441 Troubsko
Wat moet ik zeker toevoegen aan de klacht?
De klacht moet vergezeld zijn van: alle goederen die je wenst te retourneren, een factuur en een brief waarin vermeld wordt wat het probleem juist is.
Hoelang duurt het om mijn klacht te behandelen?
Het kan tot 30 werkdagen duren (uitgezonderd weekends en feestdagen). Je wordt gedurende het ganse proces op de hoogte gehouden.